Comunicat de les terres i fangs negres

valenciennes sorties entre célibataires 18. Sep, 2015 0 Comments

http://elcweb.fr/author/lea-c/image/x-macpaint magda-casamitjana_400x400

ABOCAMENT DE TERRES i FANGS NEGRES:

VINAROSSENC, VINAROSSENCA PAGA I CALLA!

Després de la mala noticia de que la Generalitat ha sancionat a l’Ajuntament i l’obliga a retirar les aproximadament 10.000 Tm. on van abocar les terres negres dragades del port (el 2013), amb la consegüent despesa corresponent, l’Associació de Veïns de Vinaròs “MIGJORN” vol manifestar que per una part ens alegrem de la normalització, neteja i possible descontaminació del lloc on s’havien abocat, però lamentem que s’hagi d’assumir els costos el poble.

Demanem responsabilitats a l’equip de govern del PP que va permetre aquest abocament. Ells no posaran ni un duro de la seua butxaca a l’igual que va passar en altres “xapusess” que van permetre i consentir.

Segons ha dit avui el concejal del PP local, Sr. Amat,  que abans de denunciar caldria mirar l’abast de les denuncies,  nosaltres li faríem un altre advertiment: Compte amb les decisions que preneu que després les paguem nosaltres i vosaltres sols us lleveu la pols.

Vergonya cavallers, vergonya.

Vinaròs, 17.09.2015.

ImageProxy

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook

No comments yet... Be the first to leave a reply!