TANCAMENT DE TV3 AL PAÍS VALENCIÀ

http://unautre.fr/realisation/la-cite-des-enfants 20. Feb, 2011 0 Comments

L’Associació de Veïns de Vinaròs MIGJORN, vol amb aquest comunicat manifestar el nostre total rebuig a les reiterades East Cleveland agressions econòmiques que està sofrint Acció Cultural del País Valencià per part del President de la Generalitat Valenciana Sr. Francisco Camps, fins escanyar-la i aconseguir que es cessen les emissions de TV3 al País Valencià.

Entenem que tot i ser una iniciativa d’aquest senyor que tenim com a President, té el recolzament de tot l’estament del Partit Popular, així com de tota la gent que li dona suport i els vota. Si ells no la volen vore, que facen com nosaltres, NO SINTONITZAR la seua veu oficial.

Considerem que és una agressió contra la nostra llengua, contra la democràcia i contra la llibertat d’expressió, quan aquesta, la llibertat d’expressió, ha portat a l’alliberament a molts de pobles i s’ha demostrat com l’arma més important contra les dictadures feixistes, ara des de la GENERALITAT VALENCIANA renoven l’impuls per tallar una fons de comunicació que ens parla amb la nostra llengua i té, per diferenciar-la d’altres, aspectes tan revolucionaris com de ser una fon de comunicació objectiva i real.

No és la primera vegada que s’intenta callar la veu del nostre poble, ni la darrera agressió contra la nostra llengua, ni serà la darrera que defensem la unitat de la llengua catalana i per tan, CONDEMNEM de la forma més enèrgica la política “en general” envers la difusió, ensenyament i utilització del valencià pel nostre Govern,  i en particular, ara, en fer tancar els repetidors de TV3 i al mateix temps reiterem el nostre suport i agraïment a la tasca que ha fet i fa ACCIÓ CULTURAL DEL PAÍS VALENCIÀ.

Vinaròs, 20 de febrer de 2011

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook

No comments yet... Be the first to leave a reply!